![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa1.jpg)
qltowy kosmetyk 2015
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa2.jpg)
Młoda Fala
To książka wydana przez PWN, a napisana przez Pawła Oksanowicza. Wywiady z kobietami, które prowadzą własne firmy w różnych branżach. Jedna cecha jest wspólna – determinacja w dążeniu do celu.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa3.jpg)
Twój Styl (wrzesień 2016)
To jeden z bardziej kobiecych magazynów, a w nim została doceniona nasza Kuracja Łagodząca.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa4.jpg)
Glamour (wrzesień 2016)
Pierwsze „mazidło”, jakie skomponowały, było preparatem na trądzik. Szokująco skuteczna seria Niszcz Pryszcz.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa5.jpg)
Gazeta Wyborcza (kwiecień 2016)
Małe firmy, które powstały z pasji, pomysłu i zaangażowania. Myślą o rozwoju i wierzą w sukces. Pierwszego miliona jeszcze nie zarobiły, ale jest już zysk.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa6.jpg)
Wysokie obcasy (październik 2015)
Kosmetyki spersonalizowane tworzymy od samego początku. Taka była idea, stąd w nazwie DLA i miejsce na wpisanie imienia konkretnej klientki.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa7.jpg)
Porady na zdrowie (wrzesień 2015)
To czasopismo tworzone z wielkiej pasji do fitoterapii, jednym z autorów artykułów jest nasz nauczyciel. Wywiad z nami to wielki zaszczyt.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa8.jpg)
Business woman&life (wrzesień 2015)
Elżbieta Jeznach zaprosiła nas do rozmowy w jednym z ważniejszych bussinsowych czaspism dla kobiet.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa9.jpg)
Gazeta Wyborcza (wrzesień 2015)
Skrzyp, rumianek, nagietek …. z nimi zawalcz o piękno. Kosmetyki DLA to kosmetyki rozwiązujące najtrudniejsze problemy skórne.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa10.jpg)
Glamour (wrzesień 2015)
Dzięki połączeniu high-techu i natury w końcu mamy połączenie idealne. Fakt, że na efekty trzeba czekać nieco dłużej, ale i pozostają na dłużej.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa11.jpg)
Gazeta Wyborcza (kwiecień 2015)
Kosmetyki DLA to kosmetyki tworzone z pasją przez duet dwóch wykształconych chemiczek, fascynujących się zielarstwem.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa12.jpg)
Petronews (wrzesień 2014)
Kosmetyki na bazie świeżych naparów ziołowych z kory wierzby i krwawnika do pielęgnacji najtrudniejszych cer tłustych i z trądzikiem – seria Niszcz Pryszcz.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa13.jpg)
Newsweek (sierpień 2014)
Rzucają pracę w korporacji, stosują strategię zachwytu. Ich biznes to ich pasja.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa14.jpg)
Petronews (czerwiec 2014)
Kosmetyki DLA to nie tylko przykład świetnej lokalnej marki, ale przede wszystkim spełnienie marzeń dwóch płocczanek.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa16.jpg)
Gala (grudzień 2013)
Od samego początku nasze wyjątkowe laboratorium zauważyły duże firmy, z dużym doświadczeniem takie jak Dell.
![bi1](/wp-content/uploads/2020/03/pa15.jpg)
Twist (maj 2013)
Pryszcze to nic przyjemnego, dotyka nawet gwiazdy. Skuteczność naszego kremu na noc Niszcz Pryszcz została zauważona już po kilku tygodniach bycia na rynku.