qltowy kosmetyk 2015
Młoda Fala
To książka wydana przez PWN, a napisana przez Pawła Oksanowicza. Wywiady z kobietami, które prowadzą własne firmy w różnych branżach. Jedna cecha jest wspólna – determinacja w dążeniu do celu.
Twój Styl (wrzesień 2016)
To jeden z bardziej kobiecych magazynów, a w nim została doceniona nasza Kuracja Łagodząca.
Glamour (wrzesień 2016)
Pierwsze „mazidło”, jakie skomponowały, było preparatem na trądzik. Szokująco skuteczna seria Niszcz Pryszcz.
Gazeta Wyborcza (kwiecień 2016)
Małe firmy, które powstały z pasji, pomysłu i zaangażowania. Myślą o rozwoju i wierzą w sukces. Pierwszego miliona jeszcze nie zarobiły, ale jest już zysk.
Wysokie obcasy (październik 2015)
Kosmetyki spersonalizowane tworzymy od samego początku. Taka była idea, stąd w nazwie DLA i miejsce na wpisanie imienia konkretnej klientki.
Porady na zdrowie (wrzesień 2015)
To czasopismo tworzone z wielkiej pasji do fitoterapii, jednym z autorów artykułów jest nasz nauczyciel. Wywiad z nami to wielki zaszczyt.
Business woman&life (wrzesień 2015)
Elżbieta Jeznach zaprosiła nas do rozmowy w jednym z ważniejszych bussinsowych czaspism dla kobiet.
Gazeta Wyborcza (wrzesień 2015)
Skrzyp, rumianek, nagietek …. z nimi zawalcz o piękno. Kosmetyki DLA to kosmetyki rozwiązujące najtrudniejsze problemy skórne.
Glamour (wrzesień 2015)
Dzięki połączeniu high-techu i natury w końcu mamy połączenie idealne. Fakt, że na efekty trzeba czekać nieco dłużej, ale i pozostają na dłużej.
Gazeta Wyborcza (kwiecień 2015)
Kosmetyki DLA to kosmetyki tworzone z pasją przez duet dwóch wykształconych chemiczek, fascynujących się zielarstwem.
Petronews (wrzesień 2014)
Kosmetyki na bazie świeżych naparów ziołowych z kory wierzby i krwawnika do pielęgnacji najtrudniejszych cer tłustych i z trądzikiem – seria Niszcz Pryszcz.
Newsweek (sierpień 2014)
Rzucają pracę w korporacji, stosują strategię zachwytu. Ich biznes to ich pasja.
Petronews (czerwiec 2014)
Kosmetyki DLA to nie tylko przykład świetnej lokalnej marki, ale przede wszystkim spełnienie marzeń dwóch płocczanek.
Gala (grudzień 2013)
Od samego początku nasze wyjątkowe laboratorium zauważyły duże firmy, z dużym doświadczeniem takie jak Dell.
Twist (maj 2013)
Pryszcze to nic przyjemnego, dotyka nawet gwiazdy. Skuteczność naszego kremu na noc Niszcz Pryszcz została zauważona już po kilku tygodniach bycia na rynku.