My w prasie

bi1

qltowy kosmetyk 2015

bi1

Młoda Fala

książka wydana przez PWN, a napisana przez Pawła Oksanowicza. Wywiady z kobietami, które prowadzą własne firmy w różnych branżach. Jedna cecha jest wspólna determinacja w dążeniu do celu.

bi1

Twój Styl (wrzesień 2016)

To jeden z bardziej kobiecych magazynów a w nim nasza Kuracja Łagodząca doceniona.

bi1

Glamour (wrzesień 2016)

pierwsze „mazidło” jakie skomponowały, było preparatem na trądzik. Szokująco skuteczna seria Niszcz Pryszcz.

bi1

Gazeta Wyborcza (kwiecień 2016)

Małe firmy, które powstały z pasji, pomysłu i zaangażowania. Myślą o rozwoju i wierzą w sukces. pierwszego miliona jeszcze nie zarobiły, ale mamy już zysk.

bi1

Wysokie obcasy (październik 2015)

kosmetyki spersonalizowane tworzymy od samego początku. Taka była idea, stąd w nazwie DLA i miejsce na wpisanie imienia konkretnej Klientki.

bi1

Porady na zdrowie (wrzesień 2015)

To czasopismo tworzone z wielkiej pasji do fitoterapii, jednym z autorów artykułów jest nasz nauczyciel. Wywiad z nami to wielki zaszczyt.

bi1

Business woman&life (wrzesień 2015)

Elżbieta Jeznach zaprosiła nas rozmowy w jednym z ważniejszych bussinsowych czaspism dla kobiet.

bi1

Gazeta Wyborcza (wrzesień 2015)

Skrzyp, rumianek, nagietek …. znimi zawalcz o piękno. Kosmetyki DLA to kosmetyki rozwiązujące najtrudniejsze problemy skórne.

bi1

Glamour (wrzesień 2015)

Dzięki połączeniu high-techu i natury w końcu mamy połączenie idealne. Fakt, że na efekty trzeba czekac nieco dłużej ale i pozostają na dłużej.

bi1

Gazeta Wyborcza (kwiecień 2015)

Kosmetyki DLA to kosmetyki tworzone z pasją przez duet dwóch wykształconych chemiczek, fascynujących się zielarstwem.

bi1

Petronews (wrzesień 2014)

Kosmetyki na bazie świezych naparów ziołowych z kory wierzby i krwawnika do pielęgnacji najtrudniejszych cer tłustych i z trądzikiem – seria Niszcz pryszcz.

bi1

Newsweek (sierpień 2014)

Rzucają pracę w korporacji, stssują straategię zachwytu. Ich biznes to ich pasja.

bi1

Petronews (czerwiec 2014)

Kosmetyki DLA to nie tylko przykład świetnej lokalnej marki, ale przede wszystkim spełnienie marzeń dwóch płocczanek.

bi1

Gala (grudzień 2013)

Od samego początku nasze wyjątkowe laboratorium zauważyły duże firmy, z dużym doświadczeniem takie jak Dell.

bi1

Twist (maj 2013)

Pryszcze to nic przyjemnego, dotyka nawet gwiazdy. Skuteczność naszego kremu na noc Niszcz Pryszcz została zauważona już po kilku tygodniach bycia na rynku.